Inspirován: Gucci Guilty Pour Homme. Naše parfémy se vyrábějí ze stejných ingrediencí a stejným postupem jako originální parfémy známých značek. Hlava - levandule, citron Srdce - africký pomerančový květ Základ - Pačuli a cedr Charakter - svěží-dřevitá, citrusová Trvanlivost jeho vůně je zaručena přítomností min. 18% parfémovaného oleje. O značce: Gucci je jednou z největších a nejznámějších značek ve světě módy. Od roku 1933 logo firmy – dvě spletené písmena G – je neomylným symbolem kvality... Celý popis

Koupit za 320 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Inspirován: Gucci Guilty Pour Homme. Naše parfémy se vyrábějí ze stejných ingrediencí a stejným postupem jako originální parfémy známých značek.

Hlava - levandule, citron

Srdce - africký pomerančový květ

Základ - Pačuli a cedr

Charakter - svěží-dřevitá, citrusová

Trvanlivost jeho vůně je zaručena přítomností min. 18% parfémovaného oleje.

O značce:

Gucci je jednou z největších a nejznámějších značek ve světě módy. Od roku 1933 logo firmy – dvě spletené písmena G – je neomylným symbolem kvality a luxusního zboží. Gucci je rovněž historie plná krve a intrik. O kontrolu nad rodinnou firmou Gucci z Florencie, mající hodnotu mnoha miliónů dolarů, totiž bojovali otcové a synové, bratři a bratranci.

Historie tohoto legendárního domu módy sahá až do roku 1906, kdy Guccio Gucci, syn florentského řemeslníka, založil ve Florencii obchod s vybavením pro jízdu na koni a s výrobky vysoké kvality z kůže. Tento nápad mu přišel do hlavy, když byl zaměstnán jako číšník v hotelu Ritz v Londýně. Zde si uvědomil, že kvalitní a luxusní kožená zavazadla a kabely jsou odznakem bohatství nejen hotelových hostů. Vysoká kvalita výrobků se pak stala základním rozpoznávacím znakem jeho luxusních produktů, které se záhy staly velice oblíbené mezi známou a především solventní klientelou (Grace Kelly, Andrey Hepburn nebo Jackie Kennedy).

Bohužel úspěšná éra této značky pak pomalu zhasínala. Firma odbočila od své základní vize a rodina propadla obrovskému chtíči peněz. Vydávala desítky licencí, přicházela s velkým množstvím řad svých produktů v různých kvalitách a nutno říct často velice pochybných (některé se prodávaly i v supermarketech). V průběhu 80 let pak firma musela čelit řadě finančních problémů.

Radikální změna přišla až s nástupem nového uměleckého ředitele Toma Forda v roce 1994, který této světoznámé značce vdechl nový život. Velice talentovaný manager výrazně osvěžil vzhled značky a začal preferovat velice ostrý, moderní až provokující styl. Opět začal stavět na mimořádné kvalitě a luxusu a výrobky s označením Gucci se vrátily na ztracené pozice.

Devize Gucci Parfums byla založena v roce 1974 a svou činnost odstartovala uvedením na trh parfému Gucci No 1. Vůně Gucci byly a jsou vždy nezvykle svůdné, sestavované ze silně smyslných tónů a mají v sobě velice rafinovaný švih. Parfémy Gucci se tak staly synonymem pro moderní luxus.
Zobrazit více

Parametry

Značka Gucci
Objem 30 ml
Řada Guilty Pour Homme
Určení pánské
Typ parfémované vody
Výrobce Zag Zodiak