Orientálně - dřevitá vůně uvedena na trh v září 2016. Salvatore Ferragamo inspiruje moderního muže - džentlmena s typicky italským chováním, úžasným charismatem, kreativitou a stylem, kdekoli se objeví. Vždy optimistický, krásy života oceňuje úsměvem a ve všem dokáže najít něco pozitivního. Okouzlující, sebevědomý, nikdy se neohlíží zpět. Uomo Salvatore Ferragamo je nová vůně pro muže, který ztělesňuje italský životní styl, dědictví a inovačnost. Smysl pro eleganci a krásu. Veškerý optimismus... Celý popis

Koupit za 58 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Orientálně - dřevitá vůně uvedena na trh v září 2016.
Salvatore Ferragamo inspiruje moderního muže - džentlmena s typicky italským chováním, úžasným charismatem, kreativitou a stylem, kdekoli se objeví. Vždy optimistický, krásy života oceňuje úsměvem a ve všem dokáže najít něco pozitivního. Okouzlující, sebevědomý, nikdy se neohlíží zpět. Uomo Salvatore Ferragamo je nová vůně pro muže, který ztělesňuje italský životní styl, dědictví a inovačnost.
Smysl pro eleganci a krásu. Veškerý optimismus a radost pramenící v upřímném smíchu. Schopnost působit moderně, a přitom nadčasově. Využít šance, jaké den nabízí. Všechno to je součástí příběhu Uomo Salvatore Ferragamo, nové vůně pro muže. Dávky čistého italského stylu.
Tvář vůně Ben Barnes, je inteligentní mladý herec s gentlemanskou způsoby a zářivým úsměvem na rtech. Ben dokonale ztělesňuje muže Ferragamo. Během fotografování neustále vtipkoval s týmem, bavil se na italských frázích a během přestávek si prozpěvoval. 
Uomo Salvatore Ferragamo je charismatická, orientálně-dřevitá vůně, která zanechává po sobě trvalý dojem, přesně jako muž, který ji nosí. Elegantní vyjádření mužnosti je postaveno na dynamických dřevitých tónech v kombinaci s osvěžujícími gurmánskými tóny čisté svůdnosti.
Parfuméři Alberto Morillas, Aurélien Guichard (Firmenich).
Nečekaný a pozoruhodný flakon spojuje nadčasový a moderní styl. Mohutné sklo reprezentuje mužnost, logo Uomo Salvatore Ferragamo vyjadřuje sílu. Historické logo v černé barvě se objevuje na obou stranách flakónu jako spojení moderních prvků s prvky pocházejícími z dědictví značky. Sofistikovanost flakónu dodává kontrast matných černých okrajů a žluté tekutiny uvnitř.
Nečekaně stylové, vnější balení v černo-stříbrné kombinaci evokuje modernost flakónu. Nejvýraznějším prvkem je historické logo na zadní straně. Logo vůně se vyjímá v přední části v zářivém stříbrném provedení s 3D efektem, který je důkazem luxusu a rafinovanosti. Design balení zachycuje charakter moderního muže, silného a sofistikovaného.
Zobrazit více

Parametry

Značka Salvatore Ferragamo
Objem 1 ml
Řada Uomo
Určení pánské
Typ toaletní vody
Vzorek ano
Miniatura ano
Rok vydání 2016
Výrobce Salvatore Ferragamo
Zobrazit více parametrů