Značka Acqua di Parma vznikla v roce 1916 v centru starého italského města Parmy, které bylo v té době zároveň centrem aristokratické kultury Giuseppe Verdiho a Stendhala. Zde, v malé parfumářské manufaktuře, vytvořil jeden kvalifikovaný mistr s neočekávanou dávkou moderního cítění kolínskou vodu s lehkou a svěží vůní, která se značně lišila od tehdejších silných a téměř agresivních. Díky této rafinované alchymii měla kolínská okamžitý úspěch a stala se nejoblíbenější vůní v období mezi 30. a 50.... Celý popis
Koupit za 2 380 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Značka Acqua di Parma vznikla v roce 1916 v centru starého italského města Parmy, které bylo v té době zároveň centrem aristokratické kultury Giuseppe Verdiho a Stendhala. Zde, v malé parfumářské manufaktuře, vytvořil jeden kvalifikovaný mistr s neočekávanou dávkou moderního cítění kolínskou vodu s lehkou a svěží vůní, která se značně lišila od tehdejších silných a téměř agresivních. Díky této rafinované alchymii měla kolínská okamžitý úspěch a stala se nejoblíbenější vůní v období mezi 30. a 50. léty.
Na počátku 60. let nastal obrat, neboť trh byl již zaplaven nejrůznějšími vůněmi od dalších výrobců. Acqua di Parma však svoji prezentaci zakládala na dlouhé tradici a na tom, že její parfémy vytvářejí jen opravdoví znalci. Úspěšně tedy pokračovala ve výrobě a rozvoji. V průběhu historie se navíc kolínská Acqua di Parma stala téměř kultem uzavřené společnosti.
Na počátku 60. let nastal obrat, neboť trh byl již zaplaven nejrůznějšími vůněmi od dalších výrobců. Acqua di Parma však svoji prezentaci zakládala na dlouhé tradici a na tom, že její parfémy vytvářejí jen opravdoví znalci. Úspěšně tedy pokračovala ve výrobě a rozvoji. V průběhu historie se navíc kolínská Acqua di Parma stala téměř kultem uzavřené společnosti.
Parametry
Značka | Acqua di Parma |
Tester | ne |
Objem | 180 ml |
Řada | Colonia |
Určení | pánské |
Typ | kolínské vody |
Základ parfému | cedr |
Rok vydání | 2022 |
Výrobce | Acqua di Parma |
Země původu | Itálie |